Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (továbbá fogyasztó, felhasználó) a  https://himezdki.hu/ címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruház által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a honlap kínálta szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja.
Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

2. A szolgáltató
• Cégnév: Molitórisz-Dobri Edit egyéni vállalkozó (továbbá szolgáltató)
• Székhely: 1044 Budapest, Anód utca 3.
• Szerződés nyelve: magyar
• Elektronikus elérhetőség: info@himezdki.hu
• Telefonos elérhetőség: +36 30 829 00 36
• Számlaszám: MKB Bank 10103719-23022500-01005004
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:
A weboldal tárhelyszolgáltatója a Rackhost Zrt. 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41. bővebb információ: www.rackhost.hu

3. A honlapon folytatott tevékenység

A honlapon Molitórisz-Dobri Edit egyéni vállalkozó hímzésmintáit és hímzőszettjeit, illetve hímzett késztermékeit lehet megvásárolni. A hímzésminták és hímzőszettek nem a képeken szereplő kész termékek, a szettek és minták a kézimunka elkészítéséhez szükséges kellékeket tartalmazzák. A megjelenített termékek jelenleg kizárólag a webshopban vásárolhatóak meg, nincs mód a termékek megtekintésére.

4. Megvásárolható termékek köre

Egyedileg tervezett modern kézi hímzőszettek, hímzésminták, online hímzésminták és a hozzá tartozó részletes használati útmutatók, valamint hímzett késztermékek.
Minden termék mellett megtalálható a termék neve, ára, illetve részletes leírása, továbbá a szett tartalma.
Vásárlásnál a vásárló köteles figyelembe venni, hogy a termékekről megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, elsősorban illusztrációként szerepelnek.

A letölthető hímzésmintákat a vásárló fizetés után a kapott linken töltheti le. Amennyiben a vevő a letölthető mintákat vásárolja meg, tudomásul veszi, hogy kizárólag online kapja meg a megvásárolt mintát és a hozzá tartozó leírást.

5. Felhasználási feltételek

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

6. Rendelési információk, honlapon történő vásárlás

6.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek láthatóak. A kiválasztott kategórián belül a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A téves adatok tartalmáért felelősséget nem vállalunk. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A választott termék a kosárba teszem gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám is beállítható.

A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti amit a jobb felső sarokban talál. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt, valamint itt választhatja ki a szállítás módját is.

A Felhasználó a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat.

A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.

Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folyatatható. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell töltenie a szállítási adatokat, illetve itt még módosíthat a szállítási módon is. A vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után a megrendelés elküldése gombbal érvényesíti és véglegesíti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést.

A vásárlást követően a rendelést a rendszer automatikusan e-mailben visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető csak kézbesítettnek, ha az hozzáférhetővé válik a címzettnek. Mindazonáltal kizárjuk a felelősségünket azért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben a Felhasználóhoz, mert rossz, hibás e-mail címet adott meg vagy az e-mail fiókja tárhelye túltelített és további üzenet fogadására ezért nem alkalmas.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni az info@himezdki.hu e-mail címre a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Bejelentkezés/Regisztráció menüpont segítségével végezheti el. Egyebek: nem kell bejelentkezni az árak megtekintéséhez, a termékek kosárba helyezéséhez.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy egyes megrendeléseket indoklás nélkül elutasítsunk.

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, GLS futár szállítással, postai küldeményként vagy FOXPOST automatába szállítással, mely termékek a vásárló, vagy meghatalmazottja által vehetőek át.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak: mivel a Szolgáltató alanyi adómentes KISADÓZÓ, ezért Áfa nem kerül felszámításra, továbbá az árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák.
Amennyiben a szolgáltató hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy a szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

6.2. Számla

A Szolgáltató vagy papíralapú számlát, vagy elektronikus számlát állít ki. A papír alapú számla esetében a megrendeléssel együtt a vásárlónak elküldi. Elektronikus számla esetében e-mailben küldi. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, a megrendelés leadásakor a megjegyzés ablakban (írásban) kérheti.

6.3. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje 7-14 munkanap.

Egyedi termékek megrendelésének feldolgozása

A megrendelésre készülő termékek esetén a várható elkészítési idő 7-21 munkanap. Szolgáltató a jogot fenntartja, hogy a választható határidőket egyoldalúan módosítsuk. A vállalt határidő a termék elkészítésére vonatkozik, amikortól a rendelés a szolgáltató telephelyén rendelkezésre áll vagy postázásra kerül. A határidőbe a szállítás vagy személyes átvétel lebonyolítási ideje nem tartozik bele.

6.4. A megrendelt termék fizetésének módja

A Banki átutalással történő teljesítés esetén a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámot és a megrendelésszámot, amelyre hivatkoznia kell az átutalás közlemény rovatában. Amint az átutalt összeget jóváírják a megadott bankszámlán, az 6.3 pontban megjelöltek szerint kerül feladásra/postázásra az adott termék.

Amennyiben a banki előre utalást választotta, és a megrendelt termékek ára és a szállítás költsége a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapot követően sem kerül kiegyenlítésre (vagy a megadott bankszámlán jóváírásra), úgy a szolgáltató mentesül az ajánlati kötöttség alól, és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Házhozszállítás díjszabása

Foxpost automatába: 799 Forint
Foxpost házhozszállítással: 1499 Forint
Magyar posta ajánlott elsőbbségi levélként: 920 Forint

8. Szállítási határidő

Elérhető termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 7-14, illetve egyedi termékek esetén 7-21 munkanapon belül történik a csomagfeladás. A termékkészítő a feladás határidejéért vállal felelősséget. Ezt követően az GLS, Magyar Posta valamint a Foxpost a saját üzletszabályzata szerint szállítja ki a küldeményt, ezért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

Foxpostra szállítás esetén:

A csomagfeladást követően az Foxpost vállalja, hogy a csomagot a címzett legkésőbb 2 munkanapon belül felveheti az automatából.

Házhoz szállítás esetén:

A csomagfeladást követően az GLS vállalja, hogy a futár 2 munkanapon belül kiszállítja a csomagot.

9. Házhozszállítási és csomagautomatás szállítási információk

A szállítást végző partnereim:

Magyar Posta Zrt

Székhely: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cégjegyzékszám: 01-10-042463

FoxPost Zrt

székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.

cégjegyzékszám: 10-10-020309

Továbbított adatok köre: megrendelő neve, email címe, telefonszáma, lakcíme/székhelye, szállítási cím

Házhoz szállítási információk:
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Foxpost csomagautomatába történő szállítási információk:

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben és e-mailben értesítik a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik. A csomag behelyezése után 2 nap áll a rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.
Hogy miként működik az Foxpost csomagautomata, arról egy egyszerű tájékoztatót olvashat a következő linkre kattintva:  https://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Foxpost csomagautomaták országszerte:

Az alábbi linken megkeresheti az Önhöz legközelebb eső Foxpost átvételi pontot: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

A weboldal és webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén rendelkezésére állunk az alábbi email címen: info@himezdki.hu

10. Elállás joga

10.1. Az elállási jog gyakorlásának menete

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt a szolgáltatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, a bankszámlaszám feltüntetésével). Az elállási jognyilatkozathoz csatolni kell a megvásárolt árucikket, valamint az értékesítésről kiállított számla eredeti példányát. A szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a fogyasztónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli, továbbá viseli a termék hibás csomagolásából eredő, a termék visszaküldése során felmerülő károkat.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a szolgáltató a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén a szolgáltató a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag a megadott címre történő beérkezését követően kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

10.2. Mikor nem érvényesíthető az elállási jog

Nem illeti meg a fogyasztót az elállás joga olyan nem előre gyártott termék esetében, amely kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, vagy olyann termékek esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (mint például a névre szóló, egyedileg hímzett termékek esetében). Hiányos termékcsomagok esetén a szolgáltató az írásban kapott panasz kivizsgálását követően saját költségére haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül elküldi a csomagból hiányzó terméket.

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
A szolgáltató csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a hiba a termék megvásárlásától számított 4 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell hogy a hiba már a vásárláskor fennállt, kivéve ha Molitórisz-Dobri Edit egyéni vállalkozó az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Ha a hiba a vásárlást követő 4 hónapon túl jelentkezik, akkor a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. A szolgáltató csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A szolgáltató nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból illetve tárolásból eredő termékproblémákért.

Szavatossági igények érvényesítése:

A szavatossági igényét a fogyasztó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Molitórisz-Dobri Edit Egyéni Vállalkozó

Levelezési Cím: 1044 Budapest, Anód utca 3.

E-mail cím: info@himezdki.hu

12. Panaszok intézése

A szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni a szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

13. Adatkezelés (lásd bővebben az Adatkezelési Tájékoztatóban)

A szolgáltató a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14. Egyéb rendelkezések

14.1. ÁSZF, Árak módosítása

A szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

14.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.